FEM
ROBÒTICA A L’ESCOLA
Després
de pensar alguna activitat atractiva i novedosa, els mestres de l’Escola
Francesc Feliu d’Aitona, volem introduïr la robòtica en els processos d’aprenentatges dels nostres alumnes.
Així doncs, pensem que la Robótica
Educativa té
un caràcter interdisciplinar atès que aglutina diversos àmbits
de coneixement imprescindibles per a la seva aplicació. Esdevé un recurs excel·lent per al treball en
equip i el desenvolupament del pensament creatiu constituint
un recurs potent per a la motivació de les noies i els nois al
qual s'hi dediquen amb esforç. La robòtica integrada a les aules
com una activitat vehiculadora de coneixements i habilitats és un recurs
competencial a tenir en compte.
Aquest recurs afavoreix que l'alumnat s'acosti a la tecnologia des d'una
vessant lúdica i cognitiva que estimula el seu interès per la ciència i la
tecnologia com a futures opcions d'estudis i sortides professionals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada